Sunday, December 13, 2009

Update!

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..Blog ini akan kembali dihidupkan..Harap Maaf Atas Segala Kesulitan..Bila blog ini tidak terupdate..Sepatutnya ada orang yang back up untuk tolong 'update'kan blog ini..Itu merupakan persetujuan semua..Tapi kenapa hanya berdiam diri berpeluk tubuh..hanya menantikan blog ini diupdate..Pengasas blog ini sudahpun memaklumkan kepada yang berkenaan..email dan password blog ini..agar diimarahkan..dan menyebarkan kepada ahli keluarga yang lain..sepanjang blog ini hidup..tiada sebarang coretan dari setiap wakil keluarga..jika tidak ada berita dari penyebar email dan password..Harap Maaf..itu mungkin silap saya selaku pengasas..tapi!..tidak bolehkah mereka2 yang tidak dapat information itu meminta maklumat yang diperlukan dari saya?..

Biasalah..manusia mudah lupa..dari awal beriya-iya inginkan satu laman sesawang..namun jangan lah kita diibaratkan hangat2 tahi ayam..Buat Pengetahuan semua..saya mempunyai 3 blog yang perlu dimanage dalam satu masa..termasuk blog ini..yang satu lagi sudah lama tidak terupdate..plus!saya masih belajar..perlukan masa untuk pelajaran saya..ada masa saya tidak sempat..oleh sebab itu..blog ini agak terbiar..

Beyond The Different..Together We Make The Different!!
Salam Hormat..
Abdullah Fadhil~

1 comments:

Nurul Iman said...

assalamualaikum..
alhamdulillah, dah tak bersawang dah blog ni..smoga semua ahli keluarga dalam keadaan sihat wal'afiat..
walaupun kita semua berjauhan,tp ingat,kita sentiasa diikat dengan doa dr sanak saudara dan ikatan ksh syg..jauh mana pun jarak kita,namun semuanya tetap di hati..
semoga kita sentiasa berada dlm hidayah dan rahmat Allah..dan semoga segala urusan kita dipermudahkan..

*emmm..blh invite iman gak??blh la nk sumbangkan pape gak..klu takleh takper...

Post a Comment